Inne informacje:
559/00 silnik 564 “podčtverec”
559/01 silnik 564 „podčtverec“, starter 1962-1964*
559/02 silnik 559, panele, kierownica, tylna lampa. Gaźnik z dławikiem
559/02/02 produkcja do Holandii
559/02/03 produkcja do NDR
559/03 Super-Sport aluminiowa skrzynia biegów, silnik
559/03/01 Super-Sport - 1964-1972
559/04/00 w 1964, zmodernizowany typ 559/02, zmiany w bębnie tylnego koła
559/04/01 przystosowany do bocznego wózka
559/04/04 przystosowany do eksportu do Wielkiej Brytani
559/04/05 przystosowany do używania w krajach o bardzo zakurzonych drogach
559/04/06 NSR
559/04/08 przystosowana dla szkół nauki jazdy
559/04/09 przystosowana dla policji w Irania
559/05 silnik z automatycznym sprzęgłem odśrodkowym
559/06 generator prądu zmiennego z prostownikiem
559/07 wersja dla ZSSR – gaźnik bez dławika, przystosowany do jazdy w kurzu.
|
Brak komentarzy: