W jakich filmach użyto motocykli Jawa ? - Motocykle Jawa - Blog

Renowacja zabytkowych motocykli

 

W jakich filmach użyto motocykli Jawa ?

imcdb - internet movie cars dtabase
IMCDB.org
Czy można sprawdzić w jakich filmach użyto naszego ulubionego motoru bądź auta? Można zrobić to online i to w bardzo prosty sposób :) Nawet z ciekawości bo większość z nas miała/ma jakiś pojazd.

Jakiś czas temu natknąłem się na serwis imcdb.org i dosłownie nie mogłem się od niego oderwać. Sprawdzałem swoje motocykle, auta a potem co mi tylko przyszło do głowy.

W serwisie Internet Movie Cars Database zebrano imponującą ilość informacji o pojazdach i filmach w których je użyto. Po wybraniu interesującego nas pojazdu pokazuje się lista filmów i w większości przypadków zrzut ekranu z filmu w poszukiwanym sprzętem. 


IMCDB - Internet Movie Cars DataBase
IMCDB - Internet Movie Cars DataBase


Dowiemy się też jaką rolę spełniał w filmie nasz pojazd:


imcdb stats
 Rola pojazdu w filmie
-Był częścią filmu.
-Używany często przez głównego bohatera.
-Używany przez bohatera albo w scenie pościgu
-Mniej ważny, używany w pojedynczej scenie.
-Stanowił tło (scenografię)
-Nieznana rola
-Tylko w zapowiedzi
-Tylko w usuniętych scenach
-Tylko w alternatywnym zakończeniu
-Tylko w materiałach dodatkowych na DVD


Jeżeli mamy ochotę możemy założyć sobie konto w serwisie i współtworzyć, dodawać informację udzielać się na forum itd.

Ponadto na stronie znajdziemy linki do podobnych baz danych dotyczących samolotów użytych w filmach i samochodów użytych w grach komputerowych.

Pomimo ubogiej szaty graficznej serwisu wydaje mi się że ilość informacji jaka zawiera zaskoczy niejedną osobę.
W jakich filmach użyto motocykli Jawa ? Reviewed by Unknown on 15:47 Rating: 5

29 komentarzy:

  1. Hahaha, czego to nie ludzie nie wymyślą! Istnieje też coś takiego z samochodami? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Istnieje, o tym właśnie jest w treści postu;) a linki są nofollow ;(

      Usuń
    2. Dzięki. Zasugerowałem się tytułem i zdjęciami. Niezłym trzeba być zapaleńcem, żeby śledzić takie rzeczy w filmach. To jak z tym zegarkiem w Krzyżakach... :D

      Usuń
  2. Ciekawe, bardzo ciekawe. Na pewno zajrzą na stronkę, którą podałeś we wpisie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna ta strona można się wielu ciekawostek dowiedzieć o motorach i nie tylko

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że przykładowo w przypadku Golfa nie ma wyróżnienia na generacje, wybór auta kończy się na modelu ale mimo wszystko stronka pomysłowa i fajna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna zabawa, dla fanów motoryzacji i kina doskonałe połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Interesuję się tym teamtem, ale o tym jeszcze nie słyszałem :]


    ______________________________
    auta nowe

    OdpowiedzUsuń
  7. No proszę, a myślałam że w ogóle nie przewijały się te motocykle w żadnych mediach, z chęcią obejrzę takie sceny :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się ten blog. Tematyka trafiona w punkt. Uwielbiam tutaj wchodzić i czekam na kolejny wpis.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny blog. Uwielbiam przeglądać blogi tego typu w wolnej chwili. Na pewno będę częściej tutaj zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak się okazuje jawa, ma nie tylko karierę motoryzacyjną, ale też aktorską :) swoją drogą ciekawe, jak pozyskują takie motocykle na potrzeby filmów.

    OdpowiedzUsuń
  11. Stronka zdeecydowanie wciąga ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobrze wiedzieć, że można coś takiego sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Miejsce pełne pozytywnej energii :) Widać, że blog prowadzony jest z sercem. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  14. kto by pomyślał, że to aż taki szeroki zakres. Niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
  15. MZ-tka i niektóre modele Jawy to było marzenie 20-latków w latach 70 i 80 w Polsce. A były to przecież motocykle bardzo złe. Problem polega na tym, że nie było nic lepszego.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie wiedziałam, że takie strony istnieją

    OdpowiedzUsuń
  17. Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad skorzystaniem z usług firmy, która pomoże zwiększyć sprzedaż mojego sklepu internetowego. Znacie może jakieś firmy z branży SEO ?

    OdpowiedzUsuń
  18. Witam. Zamierzam zakupić nowy sprzęt audio. Chciałbym wymienić głośniki w samochodzie. Jakie sklepy RTV możecie polecić? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam odwiedzać Twojego bloga, ponieważ dodajesz naprawdę ciekawe wpisy. Myśle, że wiele osób jest pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie spodziewałem się że aż tak dużo tego było.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ciekawe, wcześniej nie słyszałem o tym filmach.

    OdpowiedzUsuń
  22. Super wpis. Czekam na kolejny.

    OdpowiedzUsuń
  23. Wiele popularnych filmów wykorzystywało ten model. Uważam, że zdecydowanie warto.

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie wiedziałem, że Honda CBR 125 grała w tylu filmach :)
    części motocyklowe Rybnik

    OdpowiedzUsuń
  25. Tak długiej listy się nie spodziewałem. Swoją drogą, to bardzo ciekawy serwis.

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie prawa zastrzeżone Motocykle Jawa - Blog © 2014 - 2015

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Obsługiwane przez usługę Blogger.