Jawa Babetta renowacja motoroweru. - Motocykle Jawa - Blog

Renowacja zabytkowych motocykli

 

Jawa Babetta renowacja motoroweru.

Opis renowacji mojej Jawy Babetta 207 (motorower) 49 ccm. Dziś spróbuję pokazać jak przebiegała renowacja tego sympatycznego motoroweru, jak zwykle za pomocą zdjęć i krótkich opisów krok po kroku przedstawię cały proces. Babetta to pojazd hybrydowy, łączący napęd spalinowy z siłą ludzkich mięśni. Nazwa motoroweru to żeńskie imię znane z refrenu popularnej czeskiej piosenki. Babetta nie zawsze była dumnie wspieranym produktem zakładów Jawa, w pewnym okresie Jawa domagała się wręcz zaprzestania używania marki Jawa dla Babetty. Dlaczego ? Możesz przeczytać w moim innym poście Motorowery Jawa i Povazske Strojarne
Jawa Babetta przed renowacją
Jawa Babetta przed renowacją
Babette kupiłem na allegro za 350 zł w roku 2009 (ceny były jeszcze normalne). Pożyczyłem firmowego busa i z kolegą udałem się na Śląsk odebrać nową zabawkę. Potem Babetta chwile postała u mnie w garażu, aż przyszedł jej czas i pod koniec 2010 trafiła do Classic Motors (to tam gdzie robiłem Jawę 50 typ 20) i zaczęła się zabawa.

Każde zdjęcie można kliknąć żeby zobaczyć je w pełnych wymiarach !

Oględziny wraku ;)
W przypadku tego egzemplarza nie było tak źle, rama okazała się być solidna. Jak zwykle zakres robót obejmował rozbiórkę na najmniejsze elementy, segregację części, oczyszczanie i usuwanie starego lakieru przez piaskowanie.

Jawa Babetta przed remontem
Jawa Babetta przed remontem
Jawa Babetta dziwne pedały
Jawa Babetta dziwne pedały
Jawa Babetta
Jawa Babetta

Jawa 50 oględziny
Jawa 50 oględziny

Jawa Babetta silnik
Jawa Babetta silnik
Jawa Babetta tylne zawieszenie
Jawa Babetta tylne zawieszenie


Rozbiórka silnika
Kolejnym etapem był demontaż, rozbiórka, czyszczenie i regeneracja silnika. Tu większych niespodzianek nie było.


Silnik Babetta bez cylindra
Silnik Babetta bez cylindra 
Silnik Babetta demontaż
Silnik Babetta demontaż
Babetta korba
Babetta korba

Silnik Babetta koła zębate
Silnik Babetta koła zębate

Silnik Babetta zdemontowany
Silnik Babetta zdemontowany
Silnik Babetta z bliska
Silnik Babetta z bliska

Silnik Babetta rozbiórka
Silnik Babetta rozbiórka 

Renowacja silnika
Silnik został wyczyszczony (szkiełkowanie), wał został poddany regeneracji, tłok i cylinder wymienione na nowe z epoki. Ponadto wymienione zostały wszystkie łożyska i inne drobne części.


Jawa Babetta silnik po renowacji
Jawa Babetta silnik po renowacji
Jawa Babetta montaż silnika
Jawa Babetta montaż silnika
Jawa Babetta silnik jak nowy
Jawa Babetta silnik jak nowy

Jawa Babetta składanie silnika
Jawa Babetta składanie silnika

Jawa Babetta nowy i stary cylinder
Jawa Babetta nowy i stary cylinder
Babetta nowe łożyska w silniku
Babetta nowe łożyska w silniku 

Nowy lakier i chrom 
To moment kiedy z pod stosu zardzewiałych części zaczyna wyłaniać się nowe oblicze Babetty.
Wszystkie części zostały polakierowane wg. kolorów w których ten model był produkowany. A wszystkie inne pochromowane.


Jawa Babetta nowy lakier
Jawa Babetta nowy lakier
Jawa Babetta osłona baku
Jawa Babetta osłona baku
Jawa Babetta polakierowane części
Jawa Babetta polakierowane części

Jawa Babetta widelec
Jawa Babetta widelec

Jawa Babetta rama
Jawa Babetta rama 

Montaż Babetty :)
Ostatni etap na drodze do pełnego odrodzenia. bardzo dobrze przygotowane części i fachowa dokumentacja pozwoliły na bezproblemowy montaż Babetty.


Babetta części do montarzu
Babetta części do montarzu
Babetta w montażowni
Babetta w montażowni 
Babetta klamki i rączki
Babetta klamki i rączki

Babetta widelec i kierownica
Babetta widelec i kierownica

Babetta przednie koło
Babetta przednie koło
Babetta tylne koło
Babetta tylne koło

Babetta osprzęt przód
Babetta osprzęt przód

Babetta składa się :)
Babetta składa się :)
Babetta w warsztacie
Babetta w warsztacie

Babetta prawie, prawie
Babetta prawie, prawie

Babetta rama z widelcem
Babetta rama z widelcem
Babetta silnik do montażu
Babetta silnik do montażu

Babetta początek montażu
Babetta początek montażu

Babetta koniec montażu
Babetta koniec montażu
Babetta prace w toku
Babetta prace w toku
Babetta widelec
Babetta widelec 

Gotowa renowacja Jawa Babetta :)
I tak po kilku miesiącach prace dobiegły końca! a ze stosu części i rdzy wyłoniła się Ona - Babetta.
Osobiście uważam że projekt zakończył się pełnym sukcesem. A sama Babetta ma się dobrze i dumnie pędzi ulicami Krakowa.


Jawa Babetta po renowacji
Jawa Babetta po renowacji
Babetta jak nowa :)
Babetta jak nowa :)
Jawa Babetta efekt renowacji
Jawa Babetta efekt renowacji

Jawa Babetta już w domu
Jawa Babetta już w domu  

Informacje ciekawostki.
Jeżeli sami chcecie odnowić taką Jawę, chętnie służę radą.
Jeżeli interesuje was historia Jawy Babetta to dość obaszernie opisałem ją w innym artykule na moim blogu, oto link: motorowery-jawa-povazske-strojarne.

To już kolejna Jawa którą poddałem renowacji, chcesz zobaczyć inne zapraszam tutaj : RENOWACJE

Jeżeli dotarłeś do tego miejsca w moim poście to pewnie zainteresowała cie historia renowacji Jawy, dziękuję za twój poświęcony czas.

Jeżeli tobie się podobało kliknij +1 albo udostępnij na Facebook. Dziękuję !
Jawa Babetta renowacja motoroweru. Reviewed by Unknown on 13:47 Rating: 5

208 komentarzy:

  1. Cena za jaką kupiłeś ja w 2009 r super :)
    a ile kosztowała ostatecznie renowacja, bo nie znalazłem ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Kawał dobrej roboty, pojeździłbym taką Babettą i przypomniał sobie beztroskie czasy młodzieńcze :) aż się łezka w oku kręci.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zajawka i dobra robota ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ogromna dawka motywacji, gdy w garażu czeka identyczna Jawa na nowe życie. Gratuluję uzyskanego efektu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Renowacja silnika, poważna sprawa. Ja bym się nie podjęła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Coś pięknego :) Sam bym coś takiego zrobił, ale czasu mało ;/ może bliżej zimy.

    Przewozy Niemcy

    OdpowiedzUsuń
  8. Też uwielbiam odnawiać stare klasyki, super Ci to wyszło chociaż kolor bym dał inny :]

    tanie przeprowadzki Warszawa

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna robota. Kolory akuratne, bardzo mi się podobają. Pamiętam te babetki z młodych lat, były chyba pomarańczowe zwykle, całe życie myślałem że to francuskie motorowerki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zajmujesz się jeszcze takimi renowacjami ? Bo mam całkiem ciekawy zabytek :]

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mogę wyjść z podziwu! Świetnie się spisałeś, robota wykonana perfekcyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajnie Ci to wyszło, jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  13. Renowacja wyszła super! MotoRower zyskał nowe życie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię te relacje i podział na konkretne etapy pracy nad motocyklem. Skąd pozyskujesz egzemplarze do renowacji?

    OdpowiedzUsuń
  15. Drugie życie jak nic, widać, że sporo pracy było włożone, ale warto :D A jak się jeździ? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. To niesamowite że można tak fajnie odnowić motorower :) Odrobina pracy, skupienia i nowa maszyna gotowa.

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie, że można zobaczyć krok po kroku jak postępowała przemiana :) Zupełnie inny sprzęt.

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna relacja z renowacji, aż miło popatrzeć jak Babetta odzyskuje swoje piękne oblicze. Dobra robota!

    OdpowiedzUsuń
  19. RE-WE-LA-CJA! Świetnie dobrany kolor. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. robi wrażenie! Genialna praca, widać że włożone jest w to całe serducho. kolor nie mój ale najważniejsze że tobie sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super! Kolor pasuje idealnie :)
    __________

    https://motomoda24.pl/

    OdpowiedzUsuń
  22. Praca wspaniała, widać idealnie ile zmian przyniosła. Wielkie brawa dla wykonawcy.

    OdpowiedzUsuń
  23. Powiem Ci, że kawał niezłej roboty. Sam mam w garażu mam starą Osę i też planuje w końcu zebrać siły na renowację. Problemem niestety jest brak czasu, ale może kiedyś się uda.

    OdpowiedzUsuń
  24. Twoja pasja jest świetna. Nie wiedziałem nawet że taki model jawy wyszedł, chętnie przejrzę cały blog wzdłuż i wszerz !

    OdpowiedzUsuń
  25. Genialna renowacja, jesteś mistrzem w tym co robisz. Aż chciałoby się przejechać tak odnowioną jawką :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Renowacja pierwsza klasa, marzy mi się taki :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny blog. Bardzo lubię przeglądać blogi o motoryzacji. Interesuje mnie ta tematyka.

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo podobają mi się zdjęcia na tym blogu. Motoryzacja to moja pasja więc odwiedzam blogi tego typu.

    OdpowiedzUsuń
  29. Z pewnością można powiedzieć - świetna robota! Było dużo pracy ale jak widać się opłacało.

    OdpowiedzUsuń
  30. Super wpis. Lubię strony tego typu. Jestem pod wrażeniem. Nie mogę się doczekać kolejnych wpisów.

    OdpowiedzUsuń
  31. Jestem pod wrażeniem. Uwielbiam przeglądać blogi motoryzacyjne. Będę polecać tego bloga swoim znajomym. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  32. Ciekawa renowacja. Widać, że się postarałeś :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo ciekawy jest ten blog. Lubię blogi motoryzacyjne. Fajnie się czytało ten artykuł.

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetnie to wyszło. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Na pewno zainspiruje się Twoją naprawą jak będę zabierać się za moją maszynę. Jednak z roku na rok odkładam to, jakoś nie mam czasu i weny. Może w końcu w tym roku coś ruszę z działaniem :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Wzbogać się dziś dzięki Bitcoinom: https://ty5.pl/r/3kraport-kryptowalut

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo ciekawy blog. Jestem pod dużym wrażeniem. Będę częściej tutaj zaglądać ponieważ interesuję się taką tematyką.

    OdpowiedzUsuń
  38. Uwielbiam w wolnych chwilach przegladać blogi tego typu. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetny blog. Lubię blogi o takiej tematyce. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  40. Przepięknie go odnowiłeś. Miałem podobną Jawe, ale poszła na złom :( Dzisiaj żałuje, że tak łatwo się poddałem i ją wywaliłem :(

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo podoba mi się ten blog. Lubię taką tematykę. Postaram się tutaj częściej zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetny blog. Bardzo interesują mnie stronki tego typu. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  43. Wiele jest takich blogów motoryzacyjnych, ale ten jest oryginalny i wiele tu ciekawych informacji �� Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  44. Na pierwszy rzut oka widać, że blog prowadzony z pasją, a po wczytaniu się w posty mamy tylko potwierdzenie tego :) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  45. Woow Mega odrestaurowany motor! Naprawdę jestem pod wielkim wrażeniem

    OdpowiedzUsuń
  46. Ha! calkiem spoko Ci to wyszło, nie powiem szukałam własnie takiej fajne, prostej renowacji dla inspiracji!

    OdpowiedzUsuń
  47. Czasy mojego dzieciństwa! Patrzę na ten motor i łezka w oku się kręci.

    OdpowiedzUsuń
  48. Muszę przyznać, że blog jest naprawdę interesujący.

    OdpowiedzUsuń
  49. Muszę przyznać, że efekt mnie zaskoczył!

    OdpowiedzUsuń
  50. Koszt renowacji jakiś bardzo duży nie jest. Powstaje tylko pytanie czy warto? Chyba że tylko z sentymentu

    OdpowiedzUsuń
  51. Super artykuł, zawsze bardzo interesował mnie temat renowacji. Sam próbowałem sie zabarać za taki projekt, ale na razie - mimo dużej motywacji - brak czasu. Pozdrawiam autora i dziękuję za dodatkowo motywujący wpis

    OdpowiedzUsuń
  52. http://jawamylove.blogspot.com

    hishaso aslfjaspfasfasj cjpacjaspas

    OdpowiedzUsuń
  53. Gratulacje niesamowite efekty ja bym pewnie nigdy czegoś takiego nie osiągną.

    OdpowiedzUsuń
  54. Blog pełen ciekawych informacji i pozytywnej energii. Warto tutaj zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Na pierwszy rzut oka widać, że blog prowadzony z pasją, a po wczytaniu się w posty mamy tylko potwierdzenie tego :) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  56. Szczerze podziwiam - do tej pory nie udało mi się odnowić niczego co próbowałam przywrócić do stanu używalności. Szacuneczek.

    OdpowiedzUsuń
  57. Jako motorower ta produkcja była bardzo przeciętna. Jednakże, w obecnych czasach dla kosenesów są warte bardzo dużo. Niestety, obecnie bardzo ciężko znaleźć w dobrym stanie za rozsądne pieniądze ten model.

    OdpowiedzUsuń
  58. Efekt końcowy naprawdę zdumiewający. Super robota.

    OdpowiedzUsuń
  59. Jestem pod ogromnym wrażeniem pracy włożonej w odnowienie tej maszyny. Nie ukrywam, że z przyjemnością posłuchałabym jej silnika. Kolor żółty świetnie pasuje. Gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
  60. trzeba naprawdę bardzo dużo wysiłku włożyć aby uzyskać tak wspaniałe efekty. ale to właśnie jest pasja ;)

    OdpowiedzUsuń
  61. Widziałem już gdzieś tą renowację. Coś wspaniałego :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Wyszła Ci naprawdę niezła motorynka :D

    OdpowiedzUsuń
  63. No renowacja naprawdę Ci się udała.

    OdpowiedzUsuń
  64. Prezentuje się świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  65. Czekam na kolejny, tak samo ciekawy wpis.

    OdpowiedzUsuń
  66. Super wpis. Zawiera ciekawe informacje.

    OdpowiedzUsuń
  67. Bardzo ciekawy blog. Fajne informacje.

    OdpowiedzUsuń
  68. Ciekawe informacje i dobrze się je czyta

    OdpowiedzUsuń
  69. Bardzo fajnie Ci to wyszło. Ja niestety nie mam nerwów do robienia renowacji. Jeśli coś mi nie wychodzi to zaraz zniechęcam się. Po Twoich zdjęciach widać, że masz talent i stalowe nerwy.

    OdpowiedzUsuń
  70. Nie każda osoba ma do tego talnet, dlatego też podziwiam to co robisz. Renowacja wyszła Ci po prostu genialnie.

    OdpowiedzUsuń
  71. Super blog. Zawiera ciekawe informacje. Twoje wpisy dostarczają mi ogromnej wiedzy dlatego też czekam na kolejny wpis.

    OdpowiedzUsuń
  72. Uwielbiam odwiedzać Twojego bloga, ponieważ dodajesz naprawdę ciekawe wpisy. Myśle, że wiele osób jest pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  73. Takie informacje mi się przydadzą. Cały Twój blog jest naprawdę interesujący i dostarcza mnóstwo ciekawych informacji, o których nigdy nie słyszałem.

    OdpowiedzUsuń
  74. Super blog. Bardzo ciekawe artykuły.

    OdpowiedzUsuń
  75. Bardzo fajne informacje. Nie wiedziałem o tym.

    OdpowiedzUsuń
  76. Interesujące informacje można znaleźć na Twoim blogu. Czekam na kolejny artykuł, który zainteresuje mnie tak samo jak poprzednie.

    OdpowiedzUsuń
  77. Bardzo fajny blog. Będę go odwiedzać częściej, ponieważ dodajesz bardzo ciekawe wpisy, z których można dowiedzieć się sporo rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  78. Widać, że naprawdę się starałeś podczas tego projektu

    OdpowiedzUsuń
  79. Zaskakująca przemiana, naprawdę świetnie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  80. Świetny wpis, czekam na kolejne :) Ja niedawno sprzedałam swój motor i myślę o małym miejskim samochodzie - https://magazyn.ceneo.pl/artykuly/male-auta-miejskie. Doszłam do wniosku, ze auto będzie dużo lepszym środkiem transportu przy dwójce dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
  81. Interesujący blog. Czekam na kolejny wpis.

    OdpowiedzUsuń
  82. Takie informacje mi się przydadzą.

    OdpowiedzUsuń
  83. Czekam na kolejny wpis. Blog jest po prostu genialny. Bardzo często na niego zaglądam i nie mogę doczekać się aż dodasz coś nowego.

    OdpowiedzUsuń
  84. Uwielbiam odwiedzać Twojego bloga. Wpisy dają do myślenia.

    OdpowiedzUsuń
  85. Bardzo ciekawe informacje. Taka wiedza przyda mi się na pewno, ponieważ interesuje się tą tematyką, więc lubie o tym czytać.

    OdpowiedzUsuń
  86. Kapitalna renowacja. Ktoś o takich umiejętnościach powinien mieć własny warsztat. Każde pieniądze bym dał za taki efekt.

    OdpowiedzUsuń
  87. Bardzo fajne informacje, nie wiedziałem o tym.

    OdpowiedzUsuń
  88. Renowacja zdecydowanie udana. To co bym zrobił więcej, to trochę lepiej połyskał kolorystkę, ale jest OK.

    OdpowiedzUsuń
  89. Czekam na kolejny tak samo ciekawy artykuł.

    OdpowiedzUsuń
  90. Renowacja przeprowadzona wzorcowo. Z pewnością jesteś zadowolony z efektów końcowych. Jak uważasz, czy warto robić to dla hondy?

    OdpowiedzUsuń
  91. A ile ten silnik ma biegów? Mam taką babettke i max to 28 km/h

    OdpowiedzUsuń
  92. Bardzo fajne informacje. Nie wiedziałem o tym.

    OdpowiedzUsuń
  93. Cześć. mam pytanie, gdzie kupowałeś części? Ja się biorę za renowację ale babetty 28 i mam problem ze znalezieniem niektórych części. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  94. Muszę przyznać, że blog jest naprawdę interesujący.

    OdpowiedzUsuń
  95. Blog jest interesujący. Zawiera ciekawe informacje.

    OdpowiedzUsuń
  96. Każdy Twój wpis jest bardzo interesujący, więc mam nadzieje, że dodasz coś jeszcze o tej tematyce.

    OdpowiedzUsuń
  97. Muszę przyznać, że blog jest naprawdę interesujący.

    OdpowiedzUsuń
  98. Wpis po prostu super. Czekam na kolejny.
    ____
    https://joko-dent.pl/cennik/

    OdpowiedzUsuń
  99. Uwielbiam odwiedzać Twojego bloga.
    __________
    https://sporthorsevet.pl/medycyna-regeneracyjna/

    OdpowiedzUsuń
  100. Taka wiedza może mi się przydać.
    ____
    https://tytezmozesz.com.pl/

    OdpowiedzUsuń
  101. Blog jest po prostu genialny. Takie informacje mi się przydadzą.
    ____
    https://www.zawodowcy.net/

    OdpowiedzUsuń
  102. Super wpis. Posiada mnóstwo ciekawych informacji.
    __________
    półelektryczny wózek paletowy

    OdpowiedzUsuń
  103. Herakliusz264721 lipca 2021 20:33

    Bardzo ciekawy wpis. Nie wiedziałem zbyt wiele na ten temat.
    __________
    https://lipiakmeble.com.pl/garderoba-na-wymiar/

    OdpowiedzUsuń
  104. Muszę przyznać, że blog jest ciekawy.
    ____
    https://michaljurasz.pl/

    OdpowiedzUsuń
  105. Interesujące informacje. Zrobiły na mnie ogromne wrażenie.
    __________
    ekspozytory naladowy na napoje

    OdpowiedzUsuń
  106. Co by nie mówić to jak najbardziej jest to również pojazd mechaniczny który niestety może się w każdym momencie zepsuć. Jestem zdania, że bardzo dobrym wyborem jest posiadanie kontaktu do pomocy drogowej https://www.pomocdrogowa.w.poznaniu.pl/ i wiem, że na nich zawsze można liczyć.

    OdpowiedzUsuń
  107. Wpis jest bardzo interesujący. Na pewno taka wiedza mi się przyda.
    _____
    https://www.eskatt.pl/

    OdpowiedzUsuń
  108. Czekam na kolejny, tak samo ciekawy wpis. Twoje artykuły są tak interesujące, że mógłbym czytać je godzinami. Nie mogę doczekać się aż dodasz coś nowego.
    ____
    busy polska holandia

    OdpowiedzUsuń
  109. Super blog! Stare motocykle są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  110. Łał niezła metamorfoza. Wpis ten naprawdę motywuje do działania. Ja też w garażu mam jak ja to mówię jawkę ale niestety też w nieciekawym stanie. Może się zainspiruje. Chciałem kupić jakiś nowy motocykl ale teraz kupiłem auto w https://www.uzywanejaknowe.pl/nasze-salony/ więc z zakupem muszę się wstrzymać. Może odnowię właśnie tę starą jawe.

    OdpowiedzUsuń
  111. Jave nie wiele osób ma ale taka wiedza może się każdemu przydać. Cały Twój blog jest bardzo interesujący, dlatego też mam nadzieje, że dodasz jeszcze jakiś wpis. Nie powinieneś przerywać prowadzenia blogu, ponieważ masz ogromny talent.
    ____
    https://www.sklep-watermark.pl/

    OdpowiedzUsuń
  112. Quickwitters is the leading assignment help provider in the world. We have the most professional assignment writers from Canada for all your academic needs. Our writers have been drawn from various universities of Canada.
    Online Assignment Help Canada

    OdpowiedzUsuń
  113. Nie wiedziałem, że tak to wygląda wszystko.
    _____
    szkolenia bhp łódź

    OdpowiedzUsuń
  114. Ciekawe informacje zawiera Twój blog.
    ____
    https://katalog-24.pl

    OdpowiedzUsuń
  115. Super blog. Nie mogę doczekać się kolejnego wpisu.
    _____
    najlepsze zabawki do kąpieli

    OdpowiedzUsuń
  116. Bardzo ciekawy blog.
    _____
    biustonosz do karmienia

    OdpowiedzUsuń
  117. Czekam na kolejny, tak samo ciekawy wpis.
    _____
    pierwszy aparat fotograficzny dla dziecka

    OdpowiedzUsuń
  118. Twój blog jest bardzo ciekawy. Mam nadzieje, że dodasz kolejny wpis.
    _____
    pisanie literek po śladzie

    OdpowiedzUsuń
  119. maksymiluś573 lutego 2022 10:14

    Czekam na kolejny wpis. Blog jest po prostu genialny.
    _____
    nosidełko od kiedy

    OdpowiedzUsuń
  120. Bardzo fajne informacje, nie wiedziałem o tym.
    _____
    łańcuszek do smoczka

    OdpowiedzUsuń
  121. Interesujące informacje. Czekam na kolejny artykuł.
    ____
    jaki gryzak dla dziecka

    OdpowiedzUsuń
  122. Blog jest po prostu genialny. Zawiera ciekawe informacje.
    _____
    czapeczka dla niemowlaka

    OdpowiedzUsuń
  123. Super blog. Nie mogę doczekać się kolejnego wpisu.
    ____
    plecak do wózka

    OdpowiedzUsuń
  124. Według mnie wpis jest po prostu świetny. Koniecznie muszę przejrzeć pozostałe artykuły aby wiedzieć coś jeszcze na taki temat. Poza Twoim blogiem odwiedze też blog o zabawkach aby dowiedzieć się które zabawki warto kupić dziecku.
    _____
    https://www.kochamzabawki.eu/pistolety-karabiny-zabawki-c-558.html

    OdpowiedzUsuń
  125. Fajnie, że masz właśnie taką pasje.
    _____
    nagrobki Poznań

    OdpowiedzUsuń
  126. Informacje na ten temat są super.
    ____
    https://www.sellizer.io/pl/

    OdpowiedzUsuń
  127. Taka tematyka zawsze mnie interesowała.
    _____
    https://kroplazdrowia.com.pl/

    OdpowiedzUsuń
  128. Wpis jest naprawdę ciekawy, dlatego też poczytam kolejne.
    ____
    https://polska-klasa.pl/

    OdpowiedzUsuń
  129. Informacje sa genialne i na pewno mi się przydadzą.

    OdpowiedzUsuń
  130. Bardzo ciekawe informacje. Dają do myślenia.

    OdpowiedzUsuń
  131. Wpis po prostu super. Takie informacje mi się przydadzą.

    OdpowiedzUsuń
  132. Informacje z tak ciekawego blogu na pewno się każdemu przydadzą.

    OdpowiedzUsuń
  133. Interesujące informacje. Zrobiły na mnie ogromne wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  134. Na pewno przydadzą mi sie tak ciekawe informacje.

    OdpowiedzUsuń
  135. Bardzo fajne informacje, które na pewno mi się przydadzą.

    OdpowiedzUsuń
  136. Wpis jest świetny, dlatego też liczę, że dodasz coś nowego.

    OdpowiedzUsuń
  137. Twój blog jest bardzo ciekawy. Mam nadzieje, że dodasz kolejny wpis.

    OdpowiedzUsuń
  138. Blog jest interesujący. Czekam na kolejny wpis..

    OdpowiedzUsuń
  139. Interesujący wpis jak i cały blog.

    OdpowiedzUsuń
  140. Na tego bloga moge wchodzić non stop, gdyż jest bardzo ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  141. Super informacje. Cały blog jest genialny.

    OdpowiedzUsuń
  142. Informacje na ten temat mogą mi się przydać.

    OdpowiedzUsuń
  143. Bardzo ciekawe informacje o tym miejscu.

    OdpowiedzUsuń
  144. W szoku jestem, że można tak prowadzić genialnie bloga.

    OdpowiedzUsuń
  145. Interesujący blog. Czekam na kolejny wpis.

    OdpowiedzUsuń
  146. Chyba dzięki Twojemu wpisowi sam spróbuję podreperować swój stary motorower. Dzięki za inspirację.

    OdpowiedzUsuń
  147. Muszę przyznać, że blog jest naprawdę interesujący.
    ____
    https://korter.com.pl/

    OdpowiedzUsuń
  148. Super, że takie informacje są udzielane.
    ___
    https://eurobuty.com.pl/

    OdpowiedzUsuń
  149. Blog jest tak ciekawy, że z niecierpliwością czekam na kolejny wpis.
    ________________________
    https://portal.forumpraca.pl/zawody/inspektor-bhp/

    OdpowiedzUsuń
  150. Informacje na pewno mi się przydadzą.
    _____
    http://oleje-na-zdrowie.pl/

    OdpowiedzUsuń
  151. Informacje są bardzo ciekawe. Przykuły moją uwagę.
    _____
    laptopy Lublin

    OdpowiedzUsuń
  152. Fajnie, że poruszasz takie kwestie.
    ____
    https://www.cojaczytam.pl/

    OdpowiedzUsuń
  153. Takie artykuły na pewno spodobają się każdemu czytelnikowi.
    ____
    https://pracowniatadam.pl/pl/c/Zaproszenia-na-slub/90

    OdpowiedzUsuń
  154. Fajna recenzja. Jedna z ciekawszych i barwniejszych.

    OdpowiedzUsuń
  155. Renowacja udana. Ciekawy i bardzo fajnie zaprojektowany rower!

    OdpowiedzUsuń
  156. Informacje sa genialne i na pewno mi się przydadzą.
    ____
    schody drewniane

    OdpowiedzUsuń
  157. Dużo pracy ale efekt godny tego wysiłku!

    OdpowiedzUsuń
  158. Witam.Zabieram się za swoją Babettę 207 Rok 72. Gdzie mogę znaleźc boczne osłony strona lewa i strona prawa ?szymon40@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  159. Sporo pracy, ale jak cieszy oko :)

    OdpowiedzUsuń
  160. Na takie blogi mogę wchodzić cały czas.
    ________
    ślubne grzebienie do włosów

    OdpowiedzUsuń
  161. Uwielbiam odwiedzać Twojego bloga.
    ____
    zabawki reklamowe

    OdpowiedzUsuń
  162. Blog jest świetny, gdyż ma super artykuły.
    _____________________________
    serwis samochodów lębork

    OdpowiedzUsuń
  163. Ciekawy sprzęt. Renowacja takiego motoroweru nie jest prosta.

    OdpowiedzUsuń
  164. Kawał dobrej roboty! Pełen szacun za taką robotę.

    OdpowiedzUsuń
  165. Taka renowacja to skomplikowany proces. Doceniam szczegółowe zdjęcia. Efekt końcowy jest znakomity. W części do skuterów Rybnik jest duży wybór części i wyposażenia do skuterów i motocykli.

    OdpowiedzUsuń
  166. Ale mega sprawa! Totalnie Ci zazdroszczę, bo jawka to moje marzenie jeszcze z dzieciństwa. Nie zapomnę, jak dziadek miał jawkę i razem jeździliśmy.

    OdpowiedzUsuń
  167. To całe moje dzieciństwo na jednym zdjęciu! Dziadek pozwalał mi jeździć jego jawką po polach. Dobrze wspominam ten czas.

    OdpowiedzUsuń
  168. Wpisy, które masz na blogu dostarczają naprawdę ciekawych informacji.
    ______
    Leczenie koni

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie prawa zastrzeżone Motocykle Jawa - Blog © 2014 - 2015

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Obsługiwane przez usługę Blogger.