Dlaczego piszę blog o motocyklach Jawa ? - Motocykle Jawa - Blog

Renowacja zabytkowych motocykli

 

Dlaczego piszę blog o motocyklach Jawa ?

Jawa my Love
Od zawsze interesuje się motoryzacją w każdej jej formie, a od kilku lat mam możliwość kolekcjonowania motocykli, ale dlaczego jawy ? Odpowiedź jest prosta mieszkam na południu Polski więc Czechosłowacja a następnie Czechy i Słowacja były najbliżej przez co ich motoryzacja odcisnęła na mnie swoje piętno, kolejnym powodem jest to że firma jawa produkuje motocykle do wyścigów na żużlu który zawsze oglądałem z przyjemnością.
Ale najważniejszym z powodów dla których zbieram i restauruje jawy a teraz próbuje pisać bloga jest chęć uratowania jak największej ilości jawek. Inne motocykle, bardziej znanych producentów mają tysiące swoich zwolenników i kluby które popularyzują pamięć o starych jednośladach, a Jawa ? 

Kiedy kupiłem pierwszą jawę do renowacji i zacząłem szukać informacji o jawach oraz części do nich okazało się, że nie ma wielu materiałów o tej marce. Tak więc sam gromadzę informację i literaturę, a mój zaprzyjaźniony mechanik-restaurator pracuje przy moich motorach żeby mogły wrócić do życia w blasku chwały i chromu.

Zapraszam wszystkich którzy chcą się dowiedzieć o Jawie coś więcej do śledzenia mojego bloga.
Postaram się tu publikować historie Jawy, informacje o książkach wydanych na ten temat, oraz historię renowacji moich motocykli jawy. Może któreś z moich doświadczeń okażą się Wam pomocne.

Jeżeli sam masz Jawę, rozumiesz tytuł bloga:  Jawa my Love!
Dlaczego piszę blog o motocyklach Jawa ? Reviewed by Unknown on 14:57 Rating: 5

1 komentarz:

Wszystkie prawa zastrzeżone Motocykle Jawa - Blog © 2014 - 2015

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Obsługiwane przez usługę Blogger.