Jawa filmy dokumentalne i reklamy. - Motocykle Jawa - Blog

Renowacja zabytkowych motocykli

 

Jawa filmy dokumentalne i reklamy.


Dzisiaj mam dla was kilka ciekawych filmów o Jawie, większość to czarno-białe materiały dokumentalne z lat dawno minionych, znajdzie się też kilka reklam również z tego okresu. Wszystkie po czesku, ale wydaje mi się że każdy zrozumie (mi się udało z czeskiego nie znam). Specjalnie przeszukałem dla Was youtube żebyście sami nie musieli tego robić.  




Oficjalny komunistyczny spot pokazujący produkcję Jawy 05 Pionyr.




Kolejny spot pokazujący produkcję Jawy 175.




Film pokazujący produkcję Jawy Pionier 555 z 1961 roku.




Film dokumentalny o produkcji w fabrykach Jawy z 1960 roku.




Reklama motorowerów Jawa Stadion




Reklama z okazji 70 lat Jawy.




Reklama Jawy




To już wszystkie filmiki w tym poście, jeżeli znasz jakieś fajne materiały wideo o Jawie użyj formularza  w prawej kolumnie i jeżeli możesz przyślij mi link.

Jeżeli podobał ci się post kliknij +1 poniżej.
Dziękuję.

Jawa filmy dokumentalne i reklamy. Reviewed by Unknown on 11:53 Rating: 5

6 komentarzy:

  1. Reklamy bardzo trafne. Widzę, że mają swój "charakter" przekazu. I o to w tym chodzi. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Same ciekawe propozycje. Miło się oglądało

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowałem się skorzystać z usług Alpha Creation Studio - https://alphacreation.pl/ , ponieważ cenię sobie jakość w rozsądnej cenie. Wykonali dla mnie genialny film reklamowy oraz sporo zdjęć moich produktów. Efekty ich pracy są genialne, mogę ich szczerze polecić.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wideo marketing to znana od dawna forma promocji. Decydują się na nią zarówno małe, jak i duże przedsiębiorstwa.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dawne produkcje reklamowe miały w sobie to coś. Teraz każda reklama wygląda tak samo, nie mają żadnego pazura ani nic. Dawniej każda reklama miała w sobie jakąś duszę i były ciekawe. Jednak jak widać marketing w formie filmów nadal się utrzymuje.

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie prawa zastrzeżone Motocykle Jawa - Blog © 2014 - 2015

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Obsługiwane przez usługę Blogger.